مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-21سياسي

خدمات دولت مردمی در حوزه محیط زیست اطلاعی رسانی شود


مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت مردمی در حوزه محیط زیست، گفت: توجه و اقناع افکار عمومی و افزایش امید اجتماعی به ویژه در برنامه های هفته دولت یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نورمحمدی در هفتمین نشست منطقه ای مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور که با محوریت معاونت آموزش و مشارکت های مردمی برگزار شد، اظهار کرد: توجه ویژه به تولید محتوا باید مورد توجه مدیران باشد چراکه با وجود فعالیت های موثر صورت گرفته در دو سال گذشته، کمتر این خدمات منعکس و بازگو شده است.

وی بیان کرد: باید خدمات دولت مردمی سیزدهم به ویژه در حوزه محیط زیست با تلاش مدیران منعکس و اطلاع رسانی شود تا مراجع مسئول از عملکرد و خدمات شبانه روزی این سازمان در اقصی نقاط کشور مطلع گردند.

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست خواستار بکارگیری افراد با انگیزه، جهادی، خلاق در پست های مدیریتی و جابجایی افراد ناتوان و بی انگیزه شد و گفت: آینده محیط زیست باید در دست جوانان باانگیزه و توانمند باشد که در این راستا می توان از توان بانوان نیز بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت مردمی در حوزه محیط زیست اطلاعی رسانی شود

خدمات دولت مردمی در حوزه محیط زیست اطلاعی رسانی شود