مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-12اقتصادي

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب می شوند


اداره کل صمت استان سمنان در بحث فعالیت بنگاه های مسکن ورود جدی کرده است و با همراهی پلیس اماکن، دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز پلمب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: در حوزه اجاره بها و قیمت مسکن در استان سمنان اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اداره کل صمت در بحث فعالیت بنگاه های مسکن ورود جدی کرده است و با همراهی پلیس اماکن، دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز پلمب می شود.

استاندار سمنان ادامه داد: نظارت بر بازار و کنترل تورم در جای جای جغرافیای کشور از تأکیدات ریاست جمهوری است که ما نیز در استان سمنان در این مسیر گام برمی داریم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و همچنین عرضه نان باکیفیت توسط نانوایی ها در روستاهای استان سمنان به صورت ویژه و با جدیت دنبال شود.

هاشمی عنوان کرد: در بحث بازار، تأمین کالا در اولویت قرار دارد و لازم است با یک نظام توزیع عادلانه و شفاف، توزیع کالا صورت گیرد.

وی اضافه کرد: افراد همراه با سیاست های تنظیم بازار استان سمنان تشویق می شوند و با افرادی که قصد برهم زدن فضای بازار را داشته باشند، برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب می شوند

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب می شوند