مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-05اقتصادي

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از شهر منتقل می شود


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر انتقال زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از فضای مسکونی شهر تاکید کرد.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر انتقال زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از فضای مسکونی شهر تاکید کرد.

  غلامعلی محمدی در نشست با استاندار کرمانشاه، با اشاره به تصویب مولدسازی اموال و دارایی های دولت در برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: ظرفیت مولدسازی، فرصت خوبی برای انتقال زندان های قدیمی و مستقر در بافت شهری، به فضای خارج از بافت مسکونی شهرهاست که تحقق آن برای شهروندان مطلوب خواهد بود.

وی تصریح کرد: از طرفی احداث فضاهای جدید هم می تواند زیرساخت لازم را برای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها تامین کند.

رییس سازمان زندان ها افزود: دراین راستا می توان با همکاری استانداری کرمانشاه، از طریق مصوبه مولدسازی زندان مرکزی کرمانشاه را به خارج از شهر انتقال داد.

وی در ادامه اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان را مهم ترین ماموریت سازمان زندان ها دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی ما برای این هدف، توسعه فضاهای کارگاهی به منظور حرفه آموزی و اشتغال زندانیان است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه زندان یکی از ضرورت های غم انگیز است، به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از شهر منتقل می شود

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از شهر منتقل می شود