مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-22سياسي

تایید صلاحیت 6 هزار نفر متقاضی اراضی جوانی جمعیت در خراسان جنوبی


بیرجند_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 7 هزار نفر متقاضی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در استان ثبت نام کرده که 6 هزار نفر تایید صلاحیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر محمد مودی صبح پنج شنبه در مراسم واگذاری زمین های مشمولان طرح جوانی جمعیت استان که در فردوس برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون بیش از 7 هزار نفر برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در سطح استان ثبت نام کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 6 هزار نفر تأیید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: قرار بود در مرحله اول امروز همزمان با سراسر کشور در جشن وصال به 750 نفر در استان زمین واگذار شود که با هماهنگی انجام شده با مسئولان کشوری این تعداد به هزار و 500 نفر افزایش یافت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: قرعه کشی زمین برای 68 نفر از متقاضیان قانون جوانی جمعیت در فردوس انجام می شود.

مودی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان واگذاری زمین در همه شهرستان های خراسان جنوبی به صورت ویلایی و رایگان فراهم شده است، بیان داشت: این امکان به زودی در شهر بیرجند نیز فراهم خواهد شد.

وی به نحوه آماده سازی این اراضی اشاره و خاطرنشان کرد: براساس قانون، هزینه آماده سازی زمین از متقاضیان اخذ که دریافت هزینه آماده سازی هم دوره تنفس 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 6 هزار نفر متقاضی اراضی جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

تایید صلاحیت 6 هزار نفر متقاضی اراضی جوانی جمعیت در خراسان جنوبی