مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-29اقتصادي

واگذاری 5000 قطعه زمین به خانواده ایثارگران بوشهر


استاندار بوشهر از واگذاری زمین به خانواده های ایثارگر استان خبر داد و گفت: پنج هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده ایثارگران استان بوشهر تعیین و مشخص شده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از واگذاری زمین به خانواده های ایثارگر استان خبر داد و گفت: پنج هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده ایثارگران استان بوشهر تعیین و مشخص شده است.

احمد محمدی زاده پنجشنبه 8 تیر در آیین آغاز جشن ها و برنامه های دهه امامت و ولایت با تبریک عید سعید قربان و غدیر و با بیان اینکه در اجرای طرح ها در بخش های مختلف اعتبارات لازم مصوب شده است، اظهار کرد: هیچ مشکلی در تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی، زیرساختی، سرمایه گذاری و اشتغال زایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم امسال واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی است، گفت: بیش از یک هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده های دارای سه فرزند به بالا تعیین شده که این مهم از دهه امامت و ولایت اجرایی می شود.

استاندار بوشهر از واگذاری زمین به محرومان خبر داد و بیان کرد: واگذاری مسکن و زمین به نیازمندان و مددجویان در نقاط مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی زاده از الحاق 2 هزار هکتار زمین به شهرهای مختلف استان بوشهر برای ساخت واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 5000 قطعه زمین به خانواده ایثارگران بوشهر

واگذاری 5000 قطعه زمین به خانواده ایثارگران بوشهر