مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-05اجتماعي

پیشگیری از بیماری های طاعون نشخوارکنندگان و تب برفکی در بوشهر


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پیشگیری از بیماری های طاعون نشخوارکنندگان و تب برفکی در بوشهر با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده صبح چهارشنبه در نشست کارگروه مشترک محیط زیست و دامپزشکی اظهار داشت: در راستای حفاظت از گونه های مختلف جانوری در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: کارگروه مشترک محیط زیست و دامپزشکی با حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی، در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.

وی اظهار داشت: این نشست تخصصی در خصوص پیشگیری از بیماری های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و تب برفکی، انجام واکسیناسیون با اولویت مناطق حساس محیط زیست و انجام گشت و پایش های مشترک در سطح استان برای بیماریابی در اسرع وقت همچنین محدود سازی بیماری بوده است که در این کارگروه مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انجام اقدامات پیشگیرانه و واکسیناسیون دامپزشک و کارشناس بیماری های حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز گفت: با توجه به موفقیت در مهار و مقابله با طاعون نشخوارکنندگان کوچک، با اقدامات پیشگیرانه و واکسیناسیون به موقع، مقابله با بیماری تب برفکی و جلوگیری از شیوع آن به مناطق در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از بیماری های طاعون نشخوارکنندگان و تب برفکی در بوشهر

پیشگیری از بیماری های طاعون نشخوارکنندگان و تب برفکی در بوشهر