مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-04بين الملل

شعله ور شدن خشم فروخفته بخشی از جامعه فرانسه در پی خشونت پلیس


یک کارشناس مسائل اروپا با بیان اینکه مجموعه عواملی باعث بروز ناآرامی ها و شورش های اخیر در فرانسه شده است، گفت: خشونت پلیس فرانسه باعث شده که خشم فروخفته ای که در بخشی از جامعه فرانسه وجود داشته، - یک کارشناس مسائل اروپا با بیان اینکه مجموعه عواملی باعث بروز ناآرامی ها و شورش های اخیر در فرانسه شده است، گفت: خشونت پلیس فرانسه باعث شده که خشم فروخفته ای که در بخشی از جامعه فرانسه وجود داشته، لبریز شود و ما اکنون آن را در قالب حوادث اخیر در فرانسه مشاهده کنیم.

مرتضی مکی در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با ناآرامی های اخیر در فرانسه گفت: ریشه ناآرامی ها و شورش های اخیر در فرانسه به یک عامل بر نمی گردد و مجموعه ای از عوامل باعث بروز این اتفاقات شده است.

آنچه که باعث شد که خشم و عصبانیت بخشی از جامعه فرانسه به خصوص مهاجران این کشور در صحنه خیابان ها نمود پیدا کند، برخوردهای خشن پلیس فرانسه با جامعه مهاجران این کشور است.

وی با بیان اینکه پلیس فرانسه معروف است که در جهت مدیریت شورش ها و ناآرامی ها در این کشور بعضا خشونت زیادی از خود بروز می دهد و از سلاح هایی استفاده می کند که در دیگر کشورهای اروپایی کمتر برای مقابله با ناآرامی ها از آن استفاده می شود، گفت: فرانسه اقلیت دینی، نژادی و مذهبی پر شماری دارد و بیشترین جمعیت مسلمانان در ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله ور شدن خشم فروخفته بخشی از جامعه فرانسه در پی خشونت پلیس

شعله ور شدن خشم فروخفته بخشی از جامعه فرانسه در پی خشونت پلیس