مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-29سياسي

گرایش و اُنس انسان ها به همدیگر ریشه فطری دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت:انسان مدنی الطبع خلق شده است یعنی گرایش و اُنس انسان ها به همدیگر ریشه فطری دارد .

  - حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنجشنبه 8 تیر در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دعای عرفه روز گذشته با زیبایی و معنویتی خوبی برگزار شد چراکه در ایام حج از سراسر دنیا از اقوام و قبایل مختلف جمع می شوند و همه با هم در کنار هم یک زبان لبیک اللهم لبیک می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز عید قربان در مصلی ها مردم در کنار هم به اقامه نماز پرداختند و سپس با احسان و محبت برای همدیگر گوشت قربانی می برند و این نشان دهنده یک حرکت زیباست.

عبادی با بیان اینکه آگاهی از تاریخ مثل دانستن کارهای روزمره به خودی خود ارزشی ندارد بلکه ارزش آن در فلسفه تاریخ است، افزود: هنوز نیم قرن از رحلت پیامبر(ص) نگذشته بود که خاندان او را به شهادت رسانند و به اسارت بردند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آیت الله بهشتی از بهترین انسان های زمان خویش و به تنهایی یک امت بود که او و 72 تن از یارانش را به شهادت رساندند، بیان کرد: انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو امریکایی و سران استکبار و بمباران شیمیایی سردشت همه از رخدادهای تلخ تاریخی است که شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش و اُنس انسان ها به همدیگر ریشه فطری دارد

گرایش و اُنس انسان ها به همدیگر ریشه فطری دارد