مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-12سياسي

آموزش 100 نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل تا پایان سال


رییس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: خدمات آموزشی انجمن سینمای جوان استان اردبیل برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال برای 100 نفر از افراد تحت پوشش انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میردولت موسوی صبح چهارشنبه در نشست با معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مسیر اصلی باید کمک به توانمندسازی خانواده های نیازمند باشد تا در ابعاد مختلف بتوان زمینه خودکفایی این خانواده ها را با افزایش درآمدها و منابع اقتصادی فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از ایده های جوانان و نوجوانان در تولید فیلم و حضور در دوره های آموزشی عکاسی و سایر رشته ها حمایت می کنیم و بر این باوریم خدمات هنری متنوع می تواند زمینه خوداتکایی این خانواده ها را در کنار مهارت آموزی های مناسب مهیا کند.

رییس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل افزود: حتی با شکل گیری کانون فعالیت های هنری در قالب عکاسی، فیلمبرداری و … مددجویان آموزش دیده در برنامه های مختلف به ویژه عروسی ها حاضر شده و با عقد قرارداد میلیونی نسبت به کسب درآمد مناسب اقدام جدی را انجام دهند.

موسوی بیان کرد: انجمن سینمای جوان امسال به ارزش یک میلیارد تومان آماده عقد قرارداد با تولید کنندگان فیلم است تا به ازای تولید فیلم مبالغ مورد نظر اختصاص یافته و از فیلمسازان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 100 نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل تا پایان سال

آموزش 100 نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل تا پایان سال