مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-07سياسي

کمک به هم نوع خیر و برکات دنیوی را به دنبال دارد


امام جمعه موقت سنندج، با بیان اینکه صاحبخانه ها در گرفتن اجاره منزل و مغازه نباید به مستاجرین فشار وارد کنند، عنوان کرد: تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه مشکل جدی به وجود آورده و متمکنین جامعه باید با شناسایی افراد نیازمند جامعه و دستگیری آنها به .

- ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج، با بیان اینکه صاحبخانه ها در گرفتن اجاره منزل و مغازه نباید به مستاجرین فشار وارد کنند، عنوان کرد: تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه مشکل جدی به وجود آورده و متمکنین جامعه باید با شناسایی افراد نیازمند جامعه و دستگیری آنها به خود کمک کرده و موجب خیر و برکات برای زندگی شان می شوند.

ماموستا سیداحسن حسینی، امروز جمعه (16 تیرماه)در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج، مردمداری را از ویژگی های مهم هر مسلمانی ذکر و اظهار کرد: کمک به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنان ضروری و موجب خشنودی پروردگار و وفور نعمت بر انسان می شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم افزود: مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان از مطالبات جدی مردم در کل کشور به ویژه استان کردستان است؛ لذا باید تلاش در راستای رفع مشکل اشتغال و مسکن جوانان در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به هم نوع خیر و برکات دنیوی را به دنبال دارد

کمک به هم نوع خیر و برکات دنیوی را به دنبال دارد