مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-05اقتصادي

مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی در نودژ منوجان افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بهره برداری از مرکز جامع سلامت و تسهیلات زایمانی نودژ از توابع شهرستان منوجان را در راستای تحقق توزیع متوازن منابع دانست و گفت: - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بهره برداری از مرکز جامع سلامت و تسهیلات زایمانی نودژ از توابع شهرستان منوجان را در راستای تحقق توزیع متوازن منابع دانست و گفت: این مرکز با زیربنای 485 مترمربع و اعتبار 23 میلیارد ریال آماده خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر است.

دکتر علی اصغر خیرخواه امروز 14 تیرماه در حاشیه این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر از اهتمام ویژه نسبت به تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی در راستای طرح جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: این مرکز با زیربنای 485 مترمربع و اعتبار 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی به بهره برداری رسید که جمعیتی بیش از 13 هزار نفر شامل 9 خانه بهداشت و پایگاه بهداشتی را پوشش می دهد.

وی با اشاره به زیرساخت های حوزه سلامت در منوجان گفت: در شهرستان منوجان 43 خانه بهداشت، 10 پایگاه سلامت و 10 مرکز جامع سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه ارائه می کنند.

خیرخواه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت جنوب کرمان اظهار کرد: تلاش ما خدمت به مردم است و شبانه روزی شدن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی در نودژ منوجان افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی در نودژ منوجان افتتاح شد