مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-18حوادث

دستگیری متهمان برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گلستانی


جانشین فرمانده انتظامی کلاله از شناسایی و دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز 150 میلیون ریالی از حساب بانکی شهروند کلاله ای خبر داد.

- ایسنا/گلستان جانشین فرمانده انتظامی کلاله از شناسایی و دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز 150 میلیون ریالی از حساب بانکی شهروند کلاله ای خبر داد.

سرهنگ سیدعلی حسینی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کلاله شامگاه سه شنبه 27 تیرماه 1402 در جمع اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در پی شکایت یک شهروند کلاله ای و ارجاع پرونده ای با موضوع برداشت غیرمجاز مبلغ 150 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان کلاله ای، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: طی بررسی های اولیه مشخص شد متهم، اطلاعات حساب بانکی مالباخته را به سرقت برده و با استفاده از این اطلاعات مبلغ 150 میلیون ریال از حساب شخصی او سرقت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی کلاله با بیان اینکه متهمان برای گم کردن رد خود پس از فیشینگ اقدام به پولشویی و جابجایی مکرر وجوه سرقت شده در کارت های اجاره ای می کردند، افزود: مأموران پلیس فتا پس از اقدامات پلیسی بلافاصله حساب موردنظر را مسدود و با هماهنگی مراجع قضایی تمام مبلغ سرقت شده را به حساب شاکی برگشت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گلستانی

دستگیری متهمان برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گلستانی