مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-21سياسي

رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان با مختارپور دیدار کرد


شاه عظیم منوروف رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان در راستای افزایش تعاملات علمی و فرهنگی، با علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای افزایش تعاملات علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ازبکستان، شاه عظیم منوروف رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان به اتفاق هیأت همراه، ضمن بازدید از کتابخانه ملّی با علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و معاونین وی دیدار و گفتگو کردند.

رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی این دو کشور گفت: بهره مندی از تجربیات ارزنده کشور ایران در حوزه اسنادی و کتابخانه ای یکی از مهمترین دستاوردهای سفر ما به ایران است.

زیرا توسعه فرهنگی در زمینه اسلام شناسی و ایران شناسی، اهمیت ویژه برای کشور ازبکستان دارد.

رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان افزود: توجه به استفاده از تجربیات سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در حوزه مرمت اسناد و بهره مندی از دانش تخصصی کارشناسان محترم این سازمان در زمینه مرمت و حفاظت از اسناد یکی از آموزش های ضروری ما در بخش نسخه های خطّی است.

در ادامه این نشست مخمودوف نوزیمخون رییس هیأت عمومی صندوق ابن سینا درباره فعالیت این مؤسسه و پژوهش با موضوع آثار ابن سینا توضیحاتی ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان با مختارپور دیدار کرد

رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان با مختارپور دیدار کرد