مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-02اقتصادي

استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد زنجیره های ارزش است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد زنجیره های ارزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل شهرزاد ظهر یکشنبه در جلسه کمیته راهبردی زنجیره های ارزش استان گفت: زنجیره راهبردی ارزش مجموعه از مراحلی که برای تولید محصول نهایی از طراحی اولیه تا تولید محصول و پس از تولید شامل بازار سازی و بازار رسانی شامل می شود که در هر مرحله از فرآیندهای آن، ارزش اقتصادی به محصول افزوده شده و می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند.

وی افزود: در حقیقت در زنجیره های ارزش می بایست به خلق ارزش در کنار تولید توجه داشته باشیم این مفهوم به این معناست که در فرآیند تولید هر حلقه از زنجیره می تواند ارزش آفرین باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ضمن اینکه نگاه سیستمی به ارزش افزوده موجب می شود بخش های پشتیبان، تامین کنندگان و فعالیت های جانبی نیز فعال شده و مجموعه این اجزا و تعاملاتی که بین آنها برقرار می شود و در کلیت خود یک اکوسیستم اقتصادی را تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: طبیعاً دیدگاه ما در خصوص زنجیره های ارزش، دیدگاه خطی نیست، بلکه بصورت شبکه ای به آن نگاه می شود، بر این اساس و با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان اعم از ظرفیت های زیر ساختی و ظرفیت های طبیعی، زنجیره های راهبردی ارزش به عنوان یک اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد زنجیره های ارزش است

استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد زنجیره های ارزش است