مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-10سياسي

دانشگاه ها برای حل مشکلات منطقه کار مشترک انجام دهند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام بر انجام تحقیقات مشترک در زمینه چالش های منطقه در دانشگاه های استان تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام بر انجام تحقیقات مشترک در زمینه چالش های منطقه در دانشگاه های استان تاکید کرد.

دکتر علیرضا تاب در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی منطقه 5 پژوهش و فناوری کشور در دانشگاه ایلام اظهار کرد: در حوزه شرکت های دانش بنیان و فن آوران دانشگاه ها در گذشته یک شرکت دانش بنیان داشتیم و حالا در یک سال به 5 شرکت رسید و به زودی به 7 شرکت خواهد رسید.

وی گفت: واحدهای نوآوری و فناوری در گذشته 24واحد و حالا به 50 واحد افزایش پیدا کرده و ما موفق شدیم مرکز علم و تعاون در راستای مهارت افزایی و تولید تشکیل دهیم تا دانشجویان به طور مستقیم از آموزش وارد فاز تولید و رفع نیازمندی های استان شوند و مشکلات و ظرفیت های استان را پوشش بدهند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام از عملیاتی نشدن مصوبات، مشخص نبودن ماموریت دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه مشترک، نبود آیین نامه یکسان شبکه آزمایشگاهی(عدم همکاری بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری در زمینه آزمایشگاهی)، عدم همخوانی برخی چارت ها از جمله دفتر ارتباط با جامعه و صنعت و lT با شرح وظایف آن ها و ضعیف بودن همکاری بین دانشگاهی از چالش های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها برای حل مشکلات منطقه کار مشترک انجام دهند

دانشگاه ها برای حل مشکلات منطقه کار مشترک انجام دهند