مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-10سياسي

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شد


مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که به دلیل فک پلمب خودسرانه، برای متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد سجادی از پلمب یک شهربازی در مشهد خبر داد و اظهار کرد: کلیه تجهیزات شهربازی باید استاندارد لازم و گواهی بازرسی سالانه داشته باشند، علاوه بر بازرسی سالیانه، هر سه ماه یک بار، بازرسی ها انجام می شود که در صورت نداشتن استاندارد در تجهیزات و نا ایمن بودن این مجموعه ها و شهربازی ها، مجوز فعالیت از آن ها فورا ساقط و پلمب می شوند.

وی با بیان این که مجموعه شهربازی ها علاوه بر استاندارد تجهیزات، این امکان را دارند که پروانه استاندارد برایشان صادر شود، ادامه داد: در هر شهربازی باید یک ناظر فنی آموزش دیده وجود داشته باشد تا نظارت بر امور فنی استاندارها را انجام دهد.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظارت های میدانی و کارشناسی به صورت مستمر از تمامی شهربازی های مشهد و شهرستان های خراسان رضوی توسط کارشناسان اداره استاندارد در حال انجام است و مردم نگرانی بابت ناایمن بودن وسایل شهربازی ها در مشهد و شهرهای مختلف نداشته باشند.

وی گفت: طی نظارت های انجام شده توسط کارشناسان ما، یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که مسئول این شهربازی به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شد

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شد