مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:222023-07-03سياسي

تبیین مفاهیم دفاع مقدس با نهضت ترجمه


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: دستاورد نهضت ترجمه، تبیین مفاهیم دفاع مقدس و انتشار آن به کمک سفیران فرهنگی و مبلغان فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

- محمد برخوردار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ایده همایش بین المللی نهضت ترجمه از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند نهضت ترجمه راه اندازی شود کلید خورد اظهار کرد: با توجه به رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسبت به تولید آثار مکتوب همایش نهضت ترجمه فرصت مناسبی برای جهانی سازی ارزش های دفاع مقدس بود.

وی  یادآور شد: این نهضت دو هدف با شناسایی پژوهشگران غیر ایرانی در حال تحصیل در کشور را پیگیری کرد که مورد اول تبیین مفاهیم دفاع مقدس و انتشار این مفاهیم به کمک سفیران فرهنگی و مبلغان فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر اینکه هدف دوم این ایده همسو کردن و ایجاد وفاق بین مسلمانان به ویژه نخبگان و فرهیختگان غیر ایرانی است تصریح کرد: دستاورد این نهضت مردمی کردن و انتشار فرهنگ دفاع مقدس بود که تاثیرگذاری چشمگیری بر جای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مفاهیم دفاع مقدس با نهضت ترجمه

تبیین مفاهیم دفاع مقدس با نهضت ترجمه