مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-27سياسي

مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد گرفته شد/مخالفت محیط زیست معنایی ندارد


رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد از دولت و مجلس گرفته شده است، گفت: در خصوص واردات اتوبوس های کم کارکرد مخالفت محیط زیست معنایی ندارد.

- رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد از دولت و مجلس گرفته شده است، گفت: در خصوص واردات اتوبوس های کم کارکرد مخالفت محیط زیست معنایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی این شورا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه شنبه گزارشی در خصوص منطقه 18 ارائه خواهد شد که این گزارش توسط کمیسیون خدمات شهری قرائت می شود.

در ادامه جلسه اصلاحیه لایحه بهای خدمات آتش نشانی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد سازمان بازرسی و همچنین مطالبات مردمی با توجه به حجم زیاد پرونده های موجود به تعداد کمیسیون های ماده 38 افزوده خواهد شد به شکلی که دو کمیسیون دیگر به کمیسیون ماده 38 اضافه خواهد شد.

چمران با اشاره به اینکه حسابرسی های دوره پنجم به پایان رسیده است، افزود: در جلسه امروز گزارش های سال 1400 و 1401 قرائت خواهد شد تا شهرداری در خصوص آن اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره واردات اتوبوس های کم کارکرد به تهران گفت: در مرحله اول تلاش ما این بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد گرفته شد/مخالفت محیط زیست معنایی ندارد

مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد گرفته شد/مخالفت محیط زیست معنایی ندارد