مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-26اقتصادي

مجوز فعالیت سندباکس بیمه ای صادر شد


برای اولین بار مجوز فعالیت سندباکس بیمه امروز و با حضور اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی، رییس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، دکتر علی بنیادی نایینی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با همکاری اعضا کارگروه مدیریت یکپارچه و هماهنگی محیط آزمون، موافقت اصولی ایجاد سندباکس در صنعت بیمه گرفته شد و امروز رسماً مجوز راه اندازی سندباکس بیمه مرکزی صادر شد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در این نشست که با حضور اعضای کارگروه مدیریت یکپارچه و هماهنگی محیط آزمون برگزار شد افزود: یکی از وظایف مهم نهاد ناظر، هدایت امر بیمه و توسعه فرهنگ بیمه در کشور است که این مهم با بهره گیری از فناوری های نوین در راستای طراحی محصولات نو و مبتنی بر نیازهای جامعه میسر خواهد بود.

وی همچنین شناسایی ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فرآیند زنجیره ارزش را از زیرساخت های توسعه فناوری در صنعت بیمه دانست و گفت: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر در نظر دارد با ارائه محصولات فناورانه توسط شرکت های بیمه یا شرکت هایی با محصولات دانش بنیان، ارائه محصولات، ابزار و خدمات بیمه ای نوین و توسعه اینشورتک ها، راهبری توسعه فناوری و نوآوری در صنعت بیمه را به عهده گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت سندباکس بیمه ای صادر شد

مجوز فعالیت سندباکس بیمه ای صادر شد