مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12سياسي

بهره مندی 47 خانوار مددجویان سمنان از مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان از طرف این نهاد حمایتی برای 916 خانوار، 47 خانوار از زیر حمایت در سال جاری خارج شده و مستمری بازنشستگی آنان از طرف سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: این نهاد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آن ها دارد.

وی ضاظهار کرد: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا ازکارافتادگی بهره مند شوند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه از سوی کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول ادامه می یابد و پس ازآن از زیرپوشش خارج می شوند و از مزایای بازنشستگی بهره مند می شوند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه زنان زیرپوشش کمیته امداد با رسیدن به سن 55 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه و همچنین مردان تحت حمایت با رسیدن به سن 60 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه بازنشسته خواهند شد، افزود: در صندوق بیمه روستاییان و عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 47 خانوار مددجویان سمنان از مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی

بهره مندی 47 خانوار مددجویان سمنان از مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی