مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:512023-07-17اقتصادي

تشکیل قرارگاه مرکزی مدیریت بیماری سفیدک دروغی سیب زمینی در اردبیل


رییس سازمان حفظ نباتات کشور در جلسه ستاد مدیریت سفیدک دروغی سیب زمینی در اردبیل از تشکیل قرارگاه مبارزه با این بیماری خبر داد.

- تشکیل قرارگاه مرکزی مدیریت بیماری "سفیدک دروغی سیب زمینی" در اردبیل ایسنا/اردبیل رییس سازمان حفظ نباتات کشور در جلسه ستاد مدیریت "سفیدک دروغی سیب زمینی" در اردبیل از تشکیل قرارگاه مبارزه با این بیماری خبر داد.

حسین رنجبر 26 تیر در جلسه ستاد مدیریت سفیدک دروغی سیب زمینی افزود: این قرارگاه در راستای مبارزه و کنترل بیماری سفیدک دروغی و کاهش خسارت به کشاورزان سیب زمینی کار در مرکز استان و سه شهرستان دیگر استان به صورت اورژانسی تشکیل شد.

وی بیان کرد: در همین راستا میز خدمت توسط همکاران جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی جهت خدمات دهی و مشاوره به کشاورزان عزیز دایر می شود.

رنجبر از سیب زمینی کاران درخواست کرد که از هیچ سمی به جز سموم پیشنهادی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی استفاده نکنند و در این خصوص لیست سموم و سم فروشان مجاز نیز در سایت سازمان و مراکز خدمات کشاورزی اعلام شده است.

وی بسیج تمامی امکانات و ناوگان خودرویی سایر دستگاههای استان را ضروری دانست و خواستار مساعدت استانداری، فرمانداری ها ،ستاد مدیریت بحران،سپاه و سایر ارگانها در خصوص مبارزه با این بیماری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه مرکزی مدیریت بیماری سفیدک دروغی سیب زمینی در اردبیل

تشکیل قرارگاه مرکزی مدیریت بیماری سفیدک دروغی سیب زمینی در اردبیل