مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-29بين الملل

درخواست های غرب، اوکراینی ها را عصبانی کرد


کشورهای غربی مدام از اوکراینی ها می خواهند تا سخت تر و شدیدتر با روسیه بجنگند، درخواستی که موجب خشم و گلایه سازمان اطلاعات اوکراین از شرکای غربی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه اکونومیست در گزارشی از وضعیت جنگ اوکراین نوشته است که کشورهای غربی از نتایج ضد حمله اوکراینی ها راضی نیستند و ارتش این کشور را تحت فشار قرار داده اند.

اکونومیست نوشت که اوکراینی ها با خوشحالی تمرد نظامی یوگنی پریگوژین فرمانده نیروهای واگنر را دنبال می کردند و امید داشتند که این رویداد، دولت پوتین را بی ثبات کند، اما پایان سریع این شورش، آن ها را مأیوس کرد.

این نشریه با اشاره به نتایج ضعیف ضد حمله اوکراین نوشت: طی روزهای گذشته ارتش اوکراین پیشروی های اندکی در شرق داشته است و ضد حمله ای که از تاریخ چهار ژوئن آغاز شده، نتوانسته خطوط دفاعی روسیه را شکست دهد، مسأله ای که مقامات غربی را عصبانی کرده است .

اکونومیست در ادامه نوشت که با وقوع تنش در روسیه، ارتش اوکراین توانست در باخموت اندکی پیشروی کند، شهری که نیروهای واگنر به فرماندهی پریگوژین به تصرف خود در آورده بودند اما این پیشروی آن چنان که مورد انتظار هم پیمانان غربی کی یف بود، صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های غرب، اوکراینی ها را عصبانی کرد

درخواست های غرب، اوکراینی ها را عصبانی کرد