مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-12فرهنگي

ارسال 600 اثر از رسانه های استان قزوین به جشنواره مطبوعات استان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان قزوین 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که به نسبت قبل رشد 5 برابری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین فائزی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد با بیان اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات بعد از 5 سال توقف در قزوین برگزار شد اظهار کرد: در نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان قزوین تنها به برگزاری جشنواره اکتفا نشد و دوره های تخصصی نیز در حاشیه آن برگزار شد.

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی، نشست تخصصی مدیران رسانه ها و مسئولین روابط عمومی و دیدار مدیران رسانه ها با مدیرکل مطبوعات داخلی و خبرگزاری های وزارت ارشاد از جمله برنامه های جانبی جشنواره محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این دوره از جشنواره آثار ارسالی به نسبت دور قبل رشد 5 برابری داشته و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در پایان یکی دیگر از ویژگی های این دور از جشنواره را پرداختن به فضای مجازی دانست و ادامه داد: 18 اثر نیز در رابطه با فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 600 اثر از رسانه های استان قزوین به جشنواره مطبوعات استان

ارسال 600 اثر از رسانه های استان قزوین به جشنواره مطبوعات استان