مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-09بين الملل

ماجرای تجمع جانبازان در تهران چه بود؟


«در ماجرای تجمع روز یکشنبه (18 تیر) جانبازان درباره مطالبه دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق، تعدادی از جانبازان پس از تجمع در خیابان فلسطین به طرح خواسته های خود پرداختند اما با تحریک افرادی که ارتباطی با خانواده ایثارگران نداشتند، - در ماجرای تجمع روز شنبه (17 تیر) جانبازان درباره مطالبه دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق، تعدادی از جانبازان پس از تجمع در خیابان فلسطین به طرح خواسته های خود پرداختند اما با تحریک افرادی که ارتباطی با خانواده ایثارگران نداشتند، فضا متشنج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهت پرس، با انتشار مطلبی در این زمینه نوشت: تعدادی از جانبازان روز شنبه 17 تیر با مطالبه دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق، در خیابان فلسطین دست به تجمع زدند.

تجمع کنندگان خواستار دریافت غرامت از عراق و پرداخت آن به آسیب دیدگان هستند در حالی که طرح و پیگیری این موضوع قدمتی طولانی دارد.

وزارت امور خارجه به عنوان متولی پیگیری دریافت غرامت از عراق در دوره های مختلف گزارش هایی از پیگیری این موضوع ارائه کرده است اما این پیگیری ها به دلایل مختلف و پیچیدگی های موضوع، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

پس از پذیرش قطعنامه، موفقیت بزرگی برای ایران حاصل شد و دبیرکل سازمان ملل رسماً به شورای امنیت گزارش داد که رژیم عراق، آغازگر جنگ بوده است اما متأسفانه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع جانبازان در تهران چه بود؟

ماجرای تجمع جانبازان در تهران چه بود؟