مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:512023-07-05سياسي

دستگیری 22 نفر از اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش اظهارداشت:  به لطف پروردگار و تلاش های صورت گرفته توسط همکارانم در انتظامی استان، عملکرد بسیار مثبتی را در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات رسانی مطلوب تر به مردم شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم  توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: در اولین روز از  اجرای این طرح 22نفر از اراذل و اوباش دستگیر و همچنین 230دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتار های پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف، 100نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و 33 نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان به بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اشاره کرد و ادامه داد: برای 48 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از 109 واحد صنفی، 45 واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان  پلمب شدند.

  سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 22 نفر از اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان غربی

دستگیری 22 نفر از اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان غربی