مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-01سياسي

حفظ سنت ها یکی از بزرگترین محاسن اقوام است


حفظ سنت ها یکی از بزرگترین محاسن اقوام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی در دیدار با جمعی از اقوام که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، وجود اقوام و مذاهب مختلف در استان گلستان را یک فرصت برای کمک به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان برشمرد و گفت: تنوع اقوام و وجود خرده فرهنگ ها سبب هم افزایی می شود، ما افتخار می کنیم در این استان اقوام با مسالمت کنار هم زندگی می کنند و بار دیگر تاکید می کنیم روی اختلافات و برخی دعاوی مانند پرونده هایی با موضوع درگیری بر سر آب، برچسب های قومیتی زده نشود.

رییس کل دادگستری گلستان حفظ سنت ها را یکی از بزرگترین محاسن اقوام برشمرد و افزود: یکی از این سنت ها، ریش سفیدی است و انتظار داریم از ظرفیت بزرگان در حل و فصل مسالمت آمیز دعاوی و اختلافات، بیشتر استفاده شود.

وی با قدردانی از اقوام ساکن گلستان که هر کدام بخشی از نگارستان استان گلستان را تشکیل می دهند، افزود: در ایام اغتشاشات سال گذشته وفاداری اقوام استان را به عینه دیدیم و در خیلی از شهرستان هایی که بیشتر جمعیت ساکن آن ها قومیت ها بودند، حتی یک تجمع هم نداشتیم.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: موضع گیری که اقوام در مقاطع حساس داشتند باعث مباهات و افتخار است و برای خدمتگزاری به این مردم هر قدر هم تلاش کنیم، کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سنت ها یکی از بزرگترین محاسن اقوام است

حفظ سنت ها یکی از بزرگترین محاسن اقوام است