مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:092023-07-03اقتصادي

ارتقاء ایمنی سفرهای تابستانی، اولویت اول راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی این اداره کل برای اجرای سفرهای تابستانی پیش رو و تلاش برای ارتقا شاخصه های ایمنی در فصل تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این رابطه گفت: طی سه ماهه گذشته، طرح های مختلفی با هدف ارتقاء ایمنی سفرهای برون شهری در ایام تابستان و کاهش سوانح و خطرات انجام می شود که یکی از عمده این اقدامات می توان به خط کشی 1100  کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان  و آغاز خط کشی محور های فرعی استره کرد.

وی افزود:  با توجه به آغاز پیک اول سفر های تابستانی و به منظور ایمن سازی در نقاط مختلف استان،  از تیر ماه  راهداران در بخش های متعدد حوزه استحفاظی با استقرار گشت های ثابت و  گشت سیار همراه با تجهیزات کامل برای کاربران جاده ای آماده خدمات رسانی هستند که بر این اساس نیز در 3 ماهه گذشته بیش از 600 گشت تلفیقی با پلیس راه استان انجام گرفته است.

 آرامون خاطرنشان کرد:  درهمین راستا آشکار سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز استان نیز همزمان با طرح های دیگر در حال پیشروی است که از هفته ها قبل محور ارومیه به سلماس و بالعکس در چند نقطه آشکار سازی و نقطه حادثه خیز گردنه قوشچی نیز با جاگذاری یک کیلومتر نیوجرسی مفصلی اصلاح شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ایمنی سفرهای تابستانی، اولویت اول راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

ارتقاء ایمنی سفرهای تابستانی، اولویت اول راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی