مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-19فرهنگي

اتاق فکر هنرمندان فردیس برای رفع چالش های ایجاد می شود


فرماندار فردیس از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد که اتاق فکری را تشکیل دهد تا با ارائه طرح از سوی هنرمندان برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد اهداف انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، امروز در دیدار با هنرمندان شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: هنر زبان مشترک همه ی اقشار است که فهم و درک پیام را برای فرستنده و مخاطب آسان می کند.

وی با اشاره به تعداد هنرمندان مطرح ساکن در شهرستان فردیس بیان کرد: ما هم قبول داریم که به لحاظ زیرساختی فقیر هستیم.

فرماندار فردیس ادامه داد: کمبود فضاهای ما تنها مربوط به فضاهای فرهنگی و هنری نیست بلکه در حوزه های آموزشی، درمانی، ورزشی، فضای سبز و اداری نیز ضعف بسیاری داریم.

کاشفی افزود: آنچه که موتور این شهرستان را می چرخاند همدلی و همراهی مردم با نهادهای دولتی است که مصداق آن مدیریت کمبود اب در شهرستان بود که با همراهی مردم رفع مشکل شد.

وی از هنرمندان در خواست کرد که کنار ما باشید تا با زبان هنر با مردم گفت و گو کنیم و با ارائه طرح از سوی شما هر کسی گوشه یی از مشکلات را حل کند.

فرماندار خواستار شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتاق فکری را تشکیل دهد که با ارائه طرح از سوی هنرمندان برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد اهداف انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر هنرمندان فردیس برای رفع چالش های ایجاد می شود

اتاق فکر هنرمندان فردیس برای رفع چالش های ایجاد می شود