مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:052023-06-27اقتصادي

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر به مدت سه روز در منطقه ییلاقی درب بهشت جیرفت خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر به مدت سه روز در منطقه ییلاقی درب بهشت جیرفت خبر داد.

احمد احمدپور ششم تیرماه در جلسه برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان، با بیان اینکه در فصل تابستان در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای جیرفت با جمعیت قابل توجهی از گردشگران روبرو هستیم که ظرفیت خوبی برای حمایت از تولیدات جامعه زنان محسوب می شود، گفت: این ظرفیت فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان است که تولیدات خود را به صورت مستقیم عرضه کنند.

او زمان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر در شهر درب بهشت را در راستای تحقق اهداف مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این رویداد معرفی عمده دستاوردهای زنان روستایی و عشایر بعنوان یک اولویت اصلی است که به مدت سه روز از 22 تا 24 تیرماه جاری در شهر درب بهشت برگزار خواهد شد.

درخشش بهره برداران صندوق های خرد روستایی در سبد غذایی کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی میجانی مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان