مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:512023-07-01سياسي

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد


قربانعلی مسافر مساجد از صدر اسلام تاکنون خانه امن الهی و بهترین مکان برای فعالیت های دینی، اعتقادی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در بین مردم بوده و هستند.

در دین اسلام مساجد از کارکردهای بسیار زیادی برخوردار هستند و اثرگذاری ویژه آن را می توان در روزهای قبل پیروزی انقلاب اسلامی، حین و بعد پیروزی شکوهمند انقلاب به روشنی مشاهده کرد.

این خانه پاک و امن الهی نه تنها برترین پایگاه برای عبادت محسوب می شود حتی در زمان پیامبر اسلام بسیاری از تصمیمات نظامی و جنگی غزوات، مسائل اجتماعی، اختلافات داخلی، مشکلات حقوقی و قضایی در مساجد حل و فصل می شد.

ویروس منحوس کرونا با همه گیری در روزهای پایانی سال 1398 بار دیگر وحدت مردم در مساجد را بیشتر کرد و این بار مساجد محلات در شهرهای مختلف کشور به مهمترین پایگاه در تهیه ماسک، لباس های حفاظتی کادر درمان، تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار کم درآمد و آسیب دیده در این اپیدمی مهلک تبدیل شد.

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرستان آمل نیز در ایام کرونا مسجد دست به اقدام نوین زد و در زمینه کارآفرینی برای بانوان رشته های صنایع دستی را به صورت رایگان آموزش و ترویج داد البته با فعالیت بانوان کارآفرین آملی در یکی از نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد