مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-25بين الملل

استقبال گرم مقامات کشور های قطر، عمان، کویت و امارات از امیر عبداللهیان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهم ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی «متوازن» توسط دولت سیزدهم دنبال می شود؛ - مهم ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی متوازن توسط دولت سیزدهم دنبال می شود؛ سیاستی که می تواند نظریه موازنه مثبت ایران در غرب آسیا را تقویت کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهم ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی متوازن توسط دولت سیزدهم دنبال می شود؛ سیاستی که می تواند نظریه موازنه مثبت ایران در غرب آسیا را تقویت کند.

شاید یکی از مهم ترین دستاورد های سیاست خارجی دولت سیزدهم حرکت بر ریل توازن مثبت برای جلب همکاری های منطقه ای بویژه در حوزه عربی باشد.

سفر چند روزه امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به پایتخت 4 کشور عربی در راستای این سیاست است.

وزیر امور خارجه به کشور های قطر، عمان، کویت و امارات سفر کرد و با روسای این کشور ها و همتایان خود نیز گفتگو های مفصل و سازنده ای داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گرم مقامات کشور های قطر، عمان، کویت و امارات از امیر عبداللهیان

استقبال گرم مقامات کشور های قطر، عمان، کویت و امارات از امیر عبداللهیان