مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-17اقتصادي

5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است


5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای 118000 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قند یاسوج افزود: امروز کارخانه قند یاسوج که کهن ترین صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است به همت کارگران و ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولان به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هنوز کارگران می توانند کارخانه قند یاسوج را به مرحله برتر برسانند، گفت: راه اندازی واحدهای راکد یعنی اشتغالزایی بیشتر، کاسته شدن از میزان بیکاری و افزایش امید در جامعه.

رییس جمهور اظهار داشت: وضعیت کارخانه قند یاسوج به دست توانای کارگران متحول شده است و در مسیر تولید قرار گرفته و علاوه بر این واحد تولیدی، 40 واحد صنعتی و تولیدی راکد دیگر نیز در این استان به چرخه تولید بازگشته است.

رییسی با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و اقتصادی همواره در دستور کار است، گفت: کاری که تا به امروز انجام شده همچنان دنبال می شود.

وی افزود: باز هم واحدهای بیشتری باید احیا شود و مشکل اشتغال را باید با فعال کردن واحدهای تولیدی مرتفع کنیم.

رییس جمهور تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما می توانیم و ما جلوه این جمله را هم در افتتاح سد و هم در افتتاح کارخانه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است

5000 واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده است