مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-01ورزشي

سرپرست فدراسیونی که در 2ماه 34نفر منصوب کرده!


شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می آید اما داوری ابایی از این شائبه ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.

- سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مدت کمتر از دو ماه حضورش در این فدراسیون 34 حکم به افراد مختلف داده که یک رکورد تاریخی در مدیریت موقت و معلق فدراسیون های ورزشی ایران محسوب می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، افشین داوری که رکورد تعدد سرپرستی در فدراسیون های ورزشی ایران را در اختیار دارد، از صدور حکم سرپرستی اش در دوومیدانی کمتر از دو ماه می گذرد اما او اندازه یک دوره چهارساله ریاست حکم امضا کرده و افرادی را مشغول کرده است! داوری روز 17 اردیبهشت ماه و پس از استعفای تحمیلی هاشم صیامی از ریاست این فدراسیون در پی وقایع ماراتن شیراز، مسئولیت سرپرستی را به عهده گرفت تا کارهای این رشته پایه را تا زمان برگزاری انتخابات پیگیری کند.

حضور داوری در حالی بود که او نزدیک به یک دهه قبل ریاست فدراسیون دوومیدانی را به عهده داشت و دو سال قبل یکی از نامزدهای ریاست همین فدراسیون بود، اما این رقابت انتخاباتی را به صیامی باخت.

سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی از همان روزهای نخست حضورش در این نهاد، رسماً اعلام کرد که می خواهد وارد انتخابات ریاست نیز بشود و بر همین اساس یک سری اقدامات را انجام خواهد داد! او بدون توجه به موقت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیونی که در 2ماه 34نفر منصوب کرده!

سرپرست فدراسیونی که در 2ماه 34نفر منصوب کرده!