مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-09سياسي

ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر


استاندار بوشهر از اخت مسکن برای کارکنان دولت خبر داد و گفت: باید هر هفته شاهد شروع پروژه احداث مسکن کارکنان دولت در قالب طرح ملی نهضت مسکن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح های محوری دولت مردمی ایران قوی، احداث سرپناه برای افراد فاقد مسکن ملکی می باشد که این مهم با طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار است.

استاندار بوشهر بیان کرد: پس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیراً در محله تنگک زمینی برای احداث 315 واحد مسکونی برای کارکنان خود اختصاص داده، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دومین اداره ای است که برای این مهم پیشگام شده است.

وی با بیان اینکه باید هر هفته شاهد شروع پروژه احداث مسکن کارکنان دولت در قالب طرح ملی نهضت مسکن باشیم، افزود: ماشین آلات اداره کل راهداری برای آماده سازی زمین به کار گرفته می شود که می تواند تا 150 میلیون تومان برای هریک از متقاضیان صرفه جویی داشته باشد.

محمدی زاده با بیان اینکه اولویت این زمین و سایر زمین های دولتی با مسکن کارمندان مشمول و حتی بازنشستگان اجاره نشین است، خاطرنشان کرد: پروژه مسکن راهداری بوشهر شروع طرح الحاق 450 هکتار به شهر بوشهر است که گام بزرگی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر

ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر