مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-17ورزشي

پدر ژیمناستیک اردبیل تجلیل شد


مراسم تجلیل و تکریم از پدر ژیمناستیک اردبیل برگزار و از این چهره ارزشمند ورزشی قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر دوشنبه همزمان با هفته گرامیداشت بازنشستگان و پیشکسوتان برگزار شد، رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل تقدیر از جمشید اصغری بزرگ مرد و پیشکسوت ژیمناستیک اردبیل را مایه مباهات و فخر این هیئت اعلام کرد و گفت: ما قدردان تجربیات ارزشمند پیشکسوتان خود در عرصه ورزش مهم و زیربنایی ژیمناستیک هستیم.

وحید صادقی اظهار کرد: مو سپیدان و پیشکسوتان گنجینه های ارزشمند دانش و تجربه هستند که با فراز و نشیب های مختلف توانسته اند مسیر موفقیت را برای نسل های آینده مهیا کنند.

وی تصریح کرد: جمشید اصغری استاد بزرگ ژیمناستیک اردبیل همانند شاخه های درختی هستند که توانستند قهرمانان و ورزشکاران ارزنده ای را برای استان تربیت و به یادگار بگذارند.

رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل افزود: ما در هیئت ژیمناستیک در کنار برنامه ریزی برای حوزه های استعدادیابی و جذب و جلب نوجوانان و جوانان سعی می کنیم از ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان نیز استفاده کرده و این رشته ورزشی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیئت ژیمناستیک در ماه های اخیر تحول و تحرک جدی به خود دیده و قطعاً ادامه این روند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر ژیمناستیک اردبیل تجلیل شد

پدر ژیمناستیک اردبیل تجلیل شد