مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 01:452023-07-10سياسي

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین در یاسوج پایان یافت


نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین «بلوط» که از 14 تیرماه 1402 در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، پایان یافت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط که از 14 تیرماه 1402 در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، پایان یافت.

سیروس باقری ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه شب در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط انتقال فرهنگ و آداب و رسوم استان به نسل جوان و ایجاد شور و نشاط و شادی در بین مردم و خانواده ها و جوانان بوده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ها از اصلی ترین برنامه های شرکت نمایشگاههای استان است و همچنین بُعد فرهنگی، اشتغالزایی، دعوت از تولیدکنندگان به استان و ورود نمایندگی واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های شرکت های نمایشگاه های استان بوده است.

باقری اظهار کرد: که در همین راستا به سمت برگزاری جشنواره ها هم رفتیم این جشنواره را برگزار کردیم و دنبال هستیم که این جشنواره هر سال برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از همکاری نکردن برخی از مسئولان در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: توقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین در یاسوج پایان یافت

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین در یاسوج پایان یافت