مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-12بين الملل

نامش مبین بود، چه اسم زیبا و با مسمّایی


شعارشان دفاع از قوم بلوچ است ولی بر روی جوانان همان قوم و منطقه آتش می گشایند و امثال مبین رشیدی را به خاک و خون می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، روز شنبه هفدهم تیرماه 1402 و در حال نگهبانی، هدف حمله تروریست هایی قرار گرفت که با شعار دفاع از اهل سنت و قوم بلوچ، قصد ورود و تصرف کلانتری 16 زاهدان را داشتند و البته با جانفشانی او و ستوان سوم علیرضا کیخا و تلاش سایر همکاران انتظامی ناکام ماندند.

سرباز وظیفه مبین رشیدی از طایفه بزرگ نارویی بود که برای دفاع از حریم وطن به خدمت سربازی درآمده و آخرین روزهای خدمتش را می گذراند.

او پسر بزرگِ یک خانواده 9 نفره و فرزند پدری بازنشسته بود که سی سال در حوزه راه و شهرسازی در مناطق محروم خدمت کرده بود و انتطار داشت بالیدن پسر بزرگش را پس از خدمت ببیند و عصای دستش باشد.

مبین؛ پنج خواهر و یک برادر داشت، او متاهل هم بود و همسری جوان، چشم انتظارش بود و لحظه شماری می کرد تا در آخرین روزهای خدمت مقدس سربازی، زندگی مشترک خود را با هزاران امید شکل دهند و چه قدر خوشحال شده بود که یک ماه اضافه خدمت مبین هم با عفو مقام معظم رهبری بخشیده شده بود؛  ولی این همه آرزو و امید؛ آماج تیرهای کینه و جهالت تروریست هایی گردید که از آبشخور معاندان و بدخواهان این ملک و مملکت سرچشمه می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامش مبین بود، چه اسم زیبا و با مسمّایی

نامش مبین بود، چه اسم زیبا و با مسمّایی