مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-28سياسي

ایستادگی و مقاومت؛ پیام شهدای 7 تیر


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به این که شهید بهشتی و یاران باوفایش لحظه ای در دفاع از انقلاب تردید نکردند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر در بیرجند، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است که برای اولین بار در تاریخ کشور حاکمیت دینی و اسلامی را برای مردم به ارمغان آورد اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ما دست به هر توطئه و جنایتی زدند و ما در این در این مسیر و برای دفاع از اسلام و قرآن و حاکمیت و ارزش های اسلامی بیش از 220 هزار شهید را تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به این که شهید بهشتی و یاران باوفایش لحظه ای در دفاع از انقلاب تردید نکردند افزود: این شهدا برای ما تنها یک پیام دارند که آن مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به اینکه امروز منطق جمهوری اسلامی راه امام حسین (ع) است گفت: این منطق این است که به هیچ کشوری ظلم و ستمی نمی کنیم، ولی زیر باز ظلم و ستم هیچ کشوری هم نمی رویم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز چهره آمریکای جنایتکار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی و مقاومت؛ پیام شهدای 7 تیر

ایستادگی و مقاومت؛ پیام شهدای 7 تیر