مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-04حوادث

کلاهبرداری با ترفند آموزش آنلاین در هرمزگان


رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که با درج آگهی جعلی آموزش آنلاین و دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد‎.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی رییس پلیس فتا استان هرمزگان صبح امروز در  تشریح این خبر گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه در سایت آموزش آنلاین با شخصی که خود را استاد معرفی نموده جهت کلاس آنلاین بیعانه پرداخت نموده و فایلی در اختیار ایشان قرار نگرفته، پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

  سرهنگ بهمنی ادامه داد: شاکی در سایت آموزش آنلاین با آگهی خدمات آموزش آنلاین مواجه شده که جهت خرید با فردی که خود را استاد دوره معرفی نموده ارتباط برقرار نموده و تماس گرفته سپس وی با ارائه شماره کارت و دریافت بیعانه جهت ارائه خدمات اعتماد مشتری را جلب کرد.

وی افزود: مالباخته پس از واریز وجه به حساب معرفی شده در ساعت مقرر نه تنها هیچ فایل آموزشی دریافت نکرد، حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس فرد امتناع نمود با بررسی مستندات و اظهارت شاکی و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

  رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: بر اساس هشدارهای ارائه شده جهت خرید از سایت های اینترنتی به اینماد توجه نمود صرف دیدن نماد قابل اعتماد نمی باشد ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند آموزش آنلاین در هرمزگان

کلاهبرداری با ترفند آموزش آنلاین در هرمزگان