مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-13پزشكي

شیوع بیماری ویروسی جدید در شاهرود/ مردم آب را بجوشانند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شیوع بیماری ویروسی جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: سرگیجه، بی حالی، اسهال و استفراغ، ضعف و .

- .

در زمره علائم این بیماری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش صیدآبادی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شیوع بیماری ویروسی در شاهرود و میامی خبر داد و ابراز کرد: طی چند روز اخیر موارد متعددی از علائم یکسان در بیمارستان ها و درمانگاه های شهرستان شاهرود گزارش شده است.

وی با بیان اینکه افراد با علائمی مانند اسهال، حالت تهوع، ضعف، سرگیجه و خستگی و همچنین سردرد به پزشکان و درمانگاه ها مراجعه می کنند، ابراز کرد: تحقیقات ما نشان می دهد که این بیماری ویروسی است و به تازگی شیوع پیدا کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه راهکارهای مقابله با این ویروس مانند همه بیماری های ویروسی دیگر عدم تماس، رعایت بهداشت و … است، بیان کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که آب و غذا منشأ این بیماری نبوده است.

صید آبادی با بیان اینکه دوره درمان بیماری وایرال شده مذکور نهایتاً یک هفته است و اغلب مراجعه کنندگان پس از درمان با حال خوش ترخیص شدند، ابراز کرد: استفاده از مایعات فراوان و استراحت در منزل و عدم حضور در مجامع عمومی از مهمترین توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بیماری ویروسی جدید در شاهرود/ مردم آب را بجوشانند

شیوع بیماری ویروسی جدید در شاهرود/ مردم آب را بجوشانند