مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-09سياسي

فضای اربعین فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است


فضای اربعین فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: اعتقاد و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از شروط مهم و اصلی مدیریت دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مدیران باید مروج معروفات و ارزش های دینی و مانع از رواج منکرات و هنجارشکنی ها در سطح جامعه باشند، تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، در صورت هرگونه عدول و کوتاهی در این زمینه، باید پاسخگو باشند و با هرگونه کوتاهی و اهمال کاری بدون اغماض برخورد خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه افول بزرگترین امپراطوری مسلمین و غروب آفتاب حکومت اندلس یک عبرت برای همه ما است، افزود: تاریخ بزرگترین آینه و درس است، پایه های آن قدرت اندلس که اروپا را متاثر کرده بود، تحت تاثیر ترویج فحشا و منکر و ایجاد تفرقه پایه های سست و موجب افول قدرت امپراطوری اسلامی در آن زمان شد.

بهرام نیا بیان کرد: این جریان امروز نیز وجود دارد و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در قالب فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برنامه ریزی گسترده ای برای تهاجم فرهنگی و تحت تاثیرقرار دادن خانواده ها انجام داده اند، این همان جریان اندلس سابق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای اربعین فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است

فضای اربعین فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است