مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:422023-07-05سياسي

مراسم ازدواج آسان زوج های جوان


مراسم عقد و ازدواج آسان 8 زوج جوان هم زمان با ولادت امام هادی(ع) و در آستانه عید غدیرخم، در شهرداری منطقه 10 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به همت کانون خدمت رضوی و مشارکت شهرداری منطقه 10 ،  8 زوج جوان در سالروز ولادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) و در آستانه عید غدیرخم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 ترویج ازدواج آسان و بدون تشریفات و ساده و کمک به جوانان برای آغاز زندگی مشترک، از اهداف اصلی مدیریت شهری منطقه 10 برای برگزاری این مراسم بود.

همچنین در این مراسم شهردار منطقه 10 به ایام دهه ولایت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و در پیش بودن عید سعید غدیر پرداخت و افزود : سفرسه روزه  اقامت و ایاب و ذهاب به مشهد مقدس هدیه کانون خدمت رضوی و  شهرداری منطقه 10 بود که به همراه هدیه نقدی به زوج های جوان اهدا شد، همچنین علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران به زوج های جوان هدایای نقدی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با بیش از 250 نفر مهمان برگزار شد، همچنین خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت،  همسر شهید باکری،  همسرسردار کاظمی، میرمحمدی قائم مقام کانون خدمت رضوی،  غفارپور مشاور سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر ، قاسمی سرپرست گردشگری شهرداری تهران و خیرین منطقه از مهمانان ویژه این مراسم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ازدواج آسان زوج های جوان

مراسم ازدواج آسان زوج های جوان