مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:112023-07-07سياسي

ضرغامی: تمام ظرفیت ها برای بهره مندی بیشتر از جاذبه تاریخی بکار گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، سید عزت الله ضرغامی، پیش از ظهر امروز در ادامه سفر دو روزه خود به استان یزد با حضور در مهریز از باغ پهلوانپور و دیگر ظرفیت های میراثی این شهرستان بازدید و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرهای ایران ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف تاریخی و گردشگری وجود دارد و باید از تمام ظرفیت برای حراست از میراث فرهنگی بکار گرفته شود.

وی استفاده از ظرفیت های بومی محلی برای پاسداری از میراث گرانقدر فرهنگی، افزود: باغ پهلوانپور از جمله ظرفیت های جهانی میراث فرهنگی شهرستان مهریز است که  باید برای حفظ این باغ و استفاده بهتر مردم و گردشگران از داخل و خارج کشور باید جدی با همکاری مسئولان یزد و پیگیری مدیران مهریز توجه لازم به عمل آید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر خود به کوه ریگ مهریز و لزوم ایجاد شرایطی خوب برای این منطقه تأکید کرد و گفت: باید برای تکمیل و ایجاد امکانات آن بیشتر پیگیری و اقدام شود.

ضرغامی در پایان استفاده از تمام ظرفیت های لازم به منظور بهره مندی بیشتر عموم مردم از داشته های تاریخی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وزارت میراث فرهنگی در کنار مسئولان استان و شهرستان مهریز آماده هرگونه همکاری برای توسعه و حفظ آثار و جاذبه های طبیعی و تاریخی برای استفاده عموم مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: تمام ظرفیت ها برای بهره مندی بیشتر از جاذبه تاریخی بکار گرفته شود

ضرغامی: تمام ظرفیت ها برای بهره مندی بیشتر از جاذبه تاریخی بکار گرفته شود