مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-05سياسي

90 درصد خدمات کمیته امداد غیرحضوری ارائه می شود


مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 90 درصد خدمات کمیته امداد به مددجویان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه های برخط ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی غفاری شامگاه سه شنبه در دیدار با امام جمعه شاهرود اظهار کرد: با درایت مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل شاهد حضور معاونین در شهرستان ها و بازدیدهای هفتگی هستیم تا از نزدیک و به شکل میدانی شاهد گره گشایی از مشکلات نیازمندان، فقرا و اقشار آُسیب پذیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدهای میدانی نیازمندی های خانواده ها احصاء شده و با عینیت و مشاهده نارسایی ها تصمیم گیری درست و دقیق مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ما در شاهرود بالاترین آمار مددجویان تحت پوشش را در سطح استان داریم به طوری که 27 درصد خانوارهای شاهرودی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

غفاری به شرایط کوهستانی و منابع کم درآمدی اهالی این شهر و روستاها اشاره کرد و افزود: شرایط خاص این منطقه ایجاب می کند تا بر اساس بانک اطلاعات مددجویان حمایت های جدی در حوزه های مختلف انجام شود.

وی ادامه داد: ما بدون محدودیت پرداخت تسهیلات اشتغالزا را برای افرادی که فاقد پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند انجام می دهیم و این پرداختی تسهیلات برای دهک های 6 به پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد خدمات کمیته امداد غیرحضوری ارائه می شود

90 درصد خدمات کمیته امداد غیرحضوری ارائه می شود