مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-03فرهنگي

کتاب «مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا» روانه بازار نشر شد


تاب «مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا» اثر عیسی موسی زاده و مهدی عباس زاده است که در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه منتشر شد.

- تاب مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا اثر عیسی موسی زاده و مهدی عباس زاده است که در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا اثر عیسی موسی زاده و مهدی عباس زاده است که در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 182 صفحه به چاپ رسید.

مقایسه رویکردها و دیدگاه های متفکران همواره یکی از بهترین راه ها، هم برای آشنایی عمیق تر با اندیشه آنان و هم برای آشکار شدن نقاط ضعف و قوت دیدگاه های هر کدام است تا بدین طریق، فرصتی برای رشد و بالندگی اندیشه های پیش رو پدید آید.

با وجود اختلاف نظرهایی که به دلیل فضای فکری - فرهنگی متفاوت، میان بونجور و ملاصدرا وجود دارد، وجه شباهت هایی نیز در تفکر آنها هست که امکان شکل گیری گفتگوهایی را در میان این دو متفکر فراهم می سازد.

یکی از مهم ترین این شباهت های فکری، دفاع از وجود باورهای پایه در نظام معرفتی انسان است؛ باورهایی که منشأ توجیه کل نظام معرفتی انسان است؛ از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا» روانه بازار نشر شد

کتاب «مبنا گرایی بونجور و ملاصدرا» روانه بازار نشر شد