مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-25اجتماعي

سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بشاگرد مورد انتظار است


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز با تقویت جریانات شرقی در پاره ای نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز با تقویت جریانات شرقی در پاره ای نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی (باد کوش) در تنگه ی هرمز و دریای عمان و وزش باد نسبتا شدید شمال غربی در جزایر غربی استان سبب مواج شدن دریا می شود.

وی با بیان اینکه محدوده سرعت باد 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در پاره ای نقاط از تنگه هرمز به 200 سانتیمتر می رسد که در ساعات صبح تا ظهر موجب اختلال در ترددهای دریایی می شود، تصریح کرد: در ساعات صبحگاهی در مناطق ساحلی مه رقیق همراه با افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه منطقه بشاگرد رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود که در این مدت سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بشاگرد مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: توصیه می شود با توجه به ناپایداری های جوی و دریایی از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود و ضمن اجتناب از تردد شناورهای سبک و فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بشاگرد مورد انتظار است

سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بشاگرد مورد انتظار است