مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-22سياسي

مشارکت دارویی مردم با هلال احمر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین


با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.

- با اعلام فراخوان و در قالب طرح مرهم زائر ، عموم مردم می توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: این جمعیت همه ساله در مراسم اربعین حسینی (ع) خدمت به زائرین را سرلوحه وظایف خویش قرار می دهد.

جمعیت هلال احمر همواره برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در امور عام المنفعه و بشردوستانه اهتمام دارد و به همین منظور، سازمان داوطلبان در قالب طرح ملی مرهم زائر و برای تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز این مراسمِ جهانی و اجتماعِ انبوه، اعلامِ مشارکتِ عمومی می نماید.

عمومِ هموطنان، خیرین و حامیانِ حقوقی می توانند در راستای مسئولیتِ اجتماعی خویش و همچنین خدمتِ دارویی و درمانی به زائرینِ اربعینِ حسینی (ع)، داروهای اهدایی خود را با لحاظ نمودن شرایط خاص به تمام شعب شهرستانی، خانه های هلال و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تحویل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دارویی مردم با هلال احمر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

مشارکت دارویی مردم با هلال احمر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین