مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28سياسي

وضعیت نامناسب حمل و نقل برون شهری در شأن مردم بروجن نیست


شهرکرد_فرماندار شهرستان بروجن گفت: حمل و نقل برون شهری در مسیرهایی چون اصفهان، شهرکرد و تهران در شأن مردم شهرستان بروجن نیست و درخواست داریم برای رفع این دغدغه مردم اقدامات جدی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتاح کرمی صبح چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن، اظهار کرد: محور بروجن - گندمان - خوزستان مسیری با آمار بالای تردد و تصادف است.

وی افزود: سال گذشته در جاده بروجن به خوزستان 6 نفر فوت شدند و امسال تنها در سه ماه 11 نفر جان خود را در این محور از دست دادند، این آمار به شدت نگران کننده است.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: درست است که جاده بروجن به گندمان به خوزستان دو بانده شده است اما همچنان نیاز به ایمنی بیشتر دارد، در این محور نیازمند 30 کیلومتر نیوجرسی هستیم و کارگاهی که در حال حاضر اقدام به تولید این محصول می کند تنها با ظرفیت روزی 120 متر در حال فعالیت است.

کرمی عنوان کرد: پیمانکار پروژه ذکر شده، عنوان می کند که اگر تزریق منابع مالی به طرح بیشتر شود می تواند روزانه 50 عدد یا 200 متر نیوجرسی تولید کند، لذا این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.

وی در خصوص مشکلات حمل و نقل در بروجن خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو خط اتوبوس در مسیر بروجن به تهران فعال هستند، در خط شهرکرد به هیچ وجه خودرو مینی بوس وجود ندارد و مشکلات بسیاری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب حمل و نقل برون شهری در شأن مردم بروجن نیست

وضعیت نامناسب حمل و نقل برون شهری در شأن مردم بروجن نیست