مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-16سياسي

رفع نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر


با امضای یک موافقت نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و یک شرکت تامین سرمایه فعال در حوزه سلامت، نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، موافقت نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و یک شرکت فعال در حوزه سلامت، در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه زیست فناوری امضا شد.

این موافقت نامه با هدف بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش‍ بنیان و فناور در حوزه های زیست فناوری و صنایع پزشکی دارویی و توسعه اقتصاد دانش بنیان به امضای رضا سلطانعلی زاده رییس مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و علی بابایی رییس هیات مدیره و محمدهادی کمالی مدیرعامل این شرکت رسید.

این همکاری مشترک قرار است زمینه برای حمایت و اعطای تسهیلات معاونت علمی در راستای اجرای پروژه های تولید صنعتی و فرآورده های دارویی بیولوژیک و تولید صنعتی واکسن نوترکیب نیوکاسل را فراهم کند.

اتصال ظرفیت صنایع به توانمندی دانش بنیان ها رضا سلطانعلی زاده رییس مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه با اشاره به امضای این توافق نامه در زمینه توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر

رفع نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر