مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-03سياسي

جوانی جمعیت از مولفه های اقتدار است/ لزوم حمایت از جوانان


امام جمعه بندر ریگ با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از جوانان و رفع مشکلات آنها گفت: جوانی جمعیت از مولفه های اقتدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش صبح دوشنبه در نشست طرح جوانی جمعیت شهرستان گناوه اظهار داشت: هر کس به هر اندازه که قدرت دارد باید برای بزرگداشت فرهنگ غدیر تلاش و کوشش کند.

وی امید به آینده یکی از نشانه های افراد با ایمان دانست و بیان کرد: باید سیره و رفتار ائمه معصومین علیه السلام را یاد بگیریم و در مسائل مختلف و در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی و علمی الگو برداریم.

امام جمعه بندر ریگ جوانی جمعیت را یکی از تأکیدات ائمه طهارت علیه السلام دانست و بیان کرد: آن جامعه ای می تواند در زمینه اقتدار حرف برای گفتن داشته باشد که مؤلفه های آن دنبال کند و یکی از آنها جوانی جمعیت است.

هاشمی منش با بیان اینکه کشور رو به پیری می رود تاکید کرد: امروز این حرکت مهمی که با نگاه عمیق دولت مردمی و صالح در واگذاری زمین مسکونی انجام می شود مصداق حرکت های خیر هستند که تأثیر فراوانی در جوانی جمعیت دارد.

وی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران ساخت مسکن و واگذاری زمین مسکونی به جامعه هدف تصریح کرد: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است که به سمت و سوی زندگی علوی و ائمه طهارت علیه السلام برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی جمعیت از مولفه های اقتدار است/ لزوم حمایت از جوانان

جوانی جمعیت از مولفه های اقتدار است/ لزوم حمایت از جوانان